Kurs szkoleniowy - zapisy i opłaty
„Profesjonalne zarządzanie w gastronomii 1”

Zapisy:

1. Prosimy dokonać wstępnej rezerwacji telefonicznie (tel.: 665 203 396)
albo e-mailem: marzena_czmoch@sggw.pl
2. Gdy zbierze się odpowiednia liczba chętnych poprosimy Państwa o wpłatę pierwszej raty lub pełnej kwoty czesnego za uczestnictwo
w kursie na konto: BPKO S.A., nr 52 1240 6003 1111 0000 4942 8120
wpisując w rubryce „odbiorca”: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166, zaś w rubryce „tytułem”: imię i nazwisko uczestnika, Kurs Szkoleniowy 207-L00030
3. Po dokonaniu wpłaty należy wypełnić formularz zgłoszenia na kurs i wraz z dowodem wpłaty wysłać go pocztą
lub mailem (adresy podane są w formularzu).
4. Po otrzymaniu przez SGGW wypełnionego formularza i dowodu wpłaty, rezerwacja zostanie potwierdzona telefonicznie lub e-mailem.
5. Rekrutacja rozpoczyna się na 2 miesiące przed rozpoczęciem kursu a kończy na tydzień przed pierwszym zjazdem.

Opłaty:

Cena kursy wynosi 1950 zł. Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
1 rata  - przy dokonaniu rezerwacji 950 PLN
2 rata - w 60 dni od daty rozpoczęcia kursu 1000 PLN

Dodatkowe informacje i rekrutacja:
tel.: 602 12 12 13, 22 59 37 135
e-mail: iwona_kowalczuk@sggw.pl